Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2018 15:33 - ТРАПЕЗА В ПУСТИНЯТА - 5 август
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1517 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „А тези знаци са написани да повярваме, че Исус е Помазаника, Божият син и като вярваме да имаме живот в Неговото име.“  (Йоан 20:31)


Веднъж провеждах евангелизационни събрания в един колеж в Южен Китай. Оказа се, че един мой бивш съученик работи там, като професор по психология. Още преди започването на евангелизацията аз отидох при него и му говорих за Исуса. Известно време той ме слушаше учтиво, но след това с усмивка ми каза: „Аз дори не вярвам, че има Бог.“ Когато на другия ден, към края на събранието, поканих всички спасени да се изправят и да засвидетелстват с това вярата си. За моя голяма изненада, първият, който стана беше същият този професор. По-късно отидох при него и го попитах: „Как стана това?“ „Когато ти си отиде - ми отговори той - взех Библията, която ми остави. Направи ми впчатление, че в първата глава на Евангелието от Йоан, често се употребяват изразите: „На другия ден, предишвия ден, през следващите дни“ ... и си казах: „Този човек знае за какво говори. Той сам е преживял всичко това. Написаното прилича на дневник. Ами ако има Бог? Тогава би било глупаво от моя страна да не вярвам в Него.“ Ти ми беше казал, че мога да се моля на Бога дори  и тогава, когато се съмнявам в Неговото съществуване. Коленичих и се помолих. Сам не знаех какво да очаквам. Но докато се молех внезапно разбрах, че има Бог. Как стана това - не мога да кажа. Просто вече знаех, че Той съществува. Тогава отново си спомних думите на Йоан, който беше свидетел на тези събития. След като има Бог, аз се помолих, не е възможно Исус да не е Негов Син! И така бях спасен!“  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1444937
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031