Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2018 20:20 - Да нахраним патетата!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13442 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2018 21:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

image

image

image


image


image

image

image

image

image





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Веси,
17.03.2018 20:27
ти си доказателство, че човек където и да отиде не се променя. И аз като теб все природата ме влече.:)
Много хубави снимки. Навсякъде има красота само да имаш очи за нея. Ако беше друг тип човек щеше да ни запознаеш с магазините, цените и модата им.:)
Всичко най-хубаво!
цитирай
2. vesever - Кати, красотата дебне навсякъде, ...
17.03.2018 20:46
Кати, красотата дебне навсякъде, нали :)
Скоро ще покажа още пролетни цветя, има някои, които при нас не съм виждала, а има и много теменужки и нарциси...тепърва да цъфне всичко, ще покажа една цветна феерия...
А, цените не са за казване, модата е ок, приятни неща се продават, стилни, току-виж успея да си направя някоя модна фотосесия, само малко да се покаже слънцето, тия дни облачно и дъждовно..
Поздравявам те!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Веса!
17.03.2018 21:35
Задтвърждаваш мнението ми, че си ловец на красотата ! Това е пак езерото на Люцерн, нали?
Дай обяснения на последната снимка, поне аз имам нужда
Лебедът и кормораните вероятно, са ясни
Каква е тази рунтава бяла опашка и на кого!?
Не знам колко време ще бъдеш там, но може да напишеш книга-Репортажи от Швейцария, при положение, че няма вече такова заглавие!?

Желая ти ползотворно пребиваване в страната на красотата!
цитирай
4. vesever - Иване, благодаря ти!Ами, накъде ...
17.03.2018 21:48
Иване, благодаря ти!
Ами, накъде сме без красотата!
Мечтая целият свят да е красив и добър!
Да, люцернското езеро е.
Къщата, в която пребивавам, е на самия бряг на езерото. Има всякакви патета и чайки, и лебеди...
А, рунтавата опашка е на Байкал, сладурско куче хъски, което живее в същата къща и се сприятелихме за нула време. Разхождаме се в парка, понякога опитва да гони патетата, когато излизат на брега, едва го удържам. Но опитвам да го обучавам и за няколко дни вече е доста по-послушен и кротък, мисля, че обучението ми дава ефект...
Лека и приятна вечер!
цитирай
5. didige - Хаха и Байкал ги харесва. Любозн...
18.03.2018 15:57
Хаха и Байкал ги харесва.Любознателен.
Лебед Весе, лебед.
цитирай
6. planinitenabulgaria - Аз пък през лятото имах възможностда храня патици, гъски, лебеди и фламинго.
18.03.2018 18:59
В пустинята Невада има създаден изкуствен оазис с няколко езара, вкючени в хотелски комплекс. Фламингото не приема никаква храна, лебедите изяждат всичко, което им се даде. Този оазис е причина гъските през зимата да са тук, а като дойде пролетта пак отлитат на север. Променили са си маршрута след като тук са се появили водните площи.
цитирай
7. vesever - Диде, опасен е, постоянно иска в...
18.03.2018 21:15
Диде, опасен е, постоянно иска всичко да вижда. ))
Ми добре, лебед значи!
Аз и патетата много харесах, едни мънички, милички, и сутрин как спят сгушени в крилцата си...
цитирай
8. vesever - Коста, не съм виждала фламинго о...
18.03.2018 21:17
Коста, не съм виждала фламинго отблизо. На Дунава има розово фламинго и преди време видях, но отдалеч. Плавахме с лодка навътре, а на брега се бяха наредили много фламингота, стърчаха много сладурски...
Поздрави!
цитирай
9. inel379 - :)
18.03.2018 23:38
И да нахраним душите си,
отворени за любовта и красотата,
за които тук сме на земята!
Доброто е в нас и около нас
и всеки ден се обновява!
Много одухотворени снимки си направила, Vesever!!
Търсиш и откриваш!
Това е прекрасно, мила!:)
цитирай
10. didige - Диде, опасен е, постоянно иска в...
19.03.2018 00:37
vesever написа:
Диде, опасен е, постоянно иска всичко да вижда. ))
Ми добре, лебед значи!
Аз и патетата много харесах, едни мънички, милички, и сутрин как спят сгушени в крилцата си...

Много ми харесва това куче.Не заради породата, а заради характера му.
Любознателен, щурав, обичлив.Каква беля е сторил днес?Образ е определено с характер.
цитирай
11. vesever - Инелка, благодаря ти! Нека ...
19.03.2018 15:46
Инелка, благодаря ти!

Нека много красота да има,
лято ли е, или зима,
да съзираме всяко чудо на Земята
И да се радваме като Децата!
цитирай
12. vesever - Дидей, тази сутрин белята беше от ...
19.03.2018 15:48
Дидей, тази сутрин белята беше от мен - тичахме в парка и понеже валеше сняг на парцали, исках да покрие косата ми и махнах шапката....и се залисахме по патетата и шапката паднала, после тичахме обратно до другия край на парка, да си я взема...рядко слагам шапка, веднъж да сложа и да я изгубя ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044173
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол